Twitter accounts of famous American actors and politicians including Bill Gates, Obama and Apple have been hacked 86

بل گیٹس، اوباما اور ایپل کمپنی سمیت نامور امریکی اداکار اور سیاستدانوں کے ٹوئٹر اکاو¿نٹ

واشنگٹن: ہیکر نے سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر پر بل گیٹس، اوباما، جو بائڈن اور ایلن مسک سمیت ایپل کمپنی کے اکاو¿نٹ کو ہیک کرکے عوام کے لاکھوں ڈالرز لوٹ لیے۔
ٹوئٹر پر اس وقت افراتفری پھیل گئی جب امریکا کے نامور سیاست دانوں، ارب پتی اداکاروں اور ٹیکنالوجی کے بڑے ناموں کے ٹوئٹر اکاو¿نٹ ہیک کر لیے گئے، ہیکر نے بل گیٹس، ایلن مسک، جیف بیزوز، حو بائیڈن، کانیے ویسٹ اور سابق امریکی صدر باراک اوباما سمیت ایپل کے اکاو¿نٹس کو ہیک کیا اور بٹ کوائن کے ذریعے رقم کمائی۔ ہیکر نے ان تمام لوگوں کے ٹوئٹر اکاو¿نٹ سے یہ پیغام دیا کہ جو مجھے بٹ کوائن اڈریس پر رقم بھیجے گا، میں اس کو دگنا کرکے واپس دوں گا۔
ہیکر نے بٹ کوائن ایڈرس کریپٹو فار لائف نامی اکاو¿نٹ کے ذریعے رقم کی ڈیمانڈ کی تھی اور جتنی دیر یہ اکاو¿نٹ آن لائن رہا، اس پر ایک لاکھ ڈالر سے زیادہ رقم منتقل کر دی گئی تھی۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ اکاو¿نٹ ٹوئٹر پر رجسٹرڈ تھا اور اس کے کروڑوں فالوورز تھے۔
ٹوئٹر پر ہیکر کے اس حملے کے بعد ٹوئٹر انتظامیہ حرکت میں آگئی اور ہیکر کی ٹوئٹس کو ہٹانے کا عمل شروع کر دیا گیا، ٹوئٹر انتظامیہ کے مطابق اکاو¿نٹ مستقل طور پر بند کر دیا گیا ہے اور ابتدائی تحقیقات کے مطابق یہ حملہ کسی ایک شخص کی طرف سے کیا گیا تھا۔
واضح رہے کہ موجودہ واقعہ اس لحاظ سے منفرد ہے کہ اس میں بڑی تعداد میں معروف افراد اور کمپنیوں کے اکاو¿نٹس کو ایک ساتھ اور بڑے پیمانے پر ہیک کیا گیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں