499

صائمہ اور سید نور نے طلاق کی افواہوں کو مسترد کردیا

لولی وڈ فلم ساز سید نور اور اداکارہ صائمہ سے متعلق گزشتہ چند دن سے چہ مگوئیاں جاری تھیں کہ ان دونوں میں علیحدگی ہوگئی۔
خبریں تھیں کہ اختلافات کے باعث سید نور اور صائمہ نے طلاق کا فیصلہ کرلیا، جب کہ اختلافات شدید ہونے کی وجہ سے دونوں نے علیحدگی اختیار کرلی۔
خبروں میں بتایا گیا تھا کہ سید نور چاہتے ہیں کہ ان کی اہلیہ گھریلو ذمہ داریاں سنبھالے، جب کہ صائمہ واپس شوبز کی دنیا میں آنے کا ارادہ رکھتی ہیں۔
تاہم اب سید نور اور صائمہ نے اپنی شادی اور تعلقات کی وضاحت کرتے ہوئے ان افواہوں کو مسترد کردیا ہے کہ ان دونوں میں علیحدگی یا طلاق ہوگئی۔
سپورٹ پاکستانی میڈیا نامی فیس بک پیج نے سید نور اور صائمہ کی ویڈیو جاری کی، جس میں انہوں نے نہ صرف ایسی خبروں کی تردید کی، بلکہ جھوٹی خبریں شائع کرنے والے نشریاتی و سوشل میڈیا اداروں کے خلاف کارروائی کی دھمکی بھی دی۔
ریلیز کی گئی ویڈیو میں سید نور نے واضح کیا کہ خودساختہ نشریاتی و سوشل میڈیا اداروں کی جانب سے ان کی ذاتی زندگی سے متعلق جھوٹ اور بددیانتی پر مبنی خبریں چلائیں گئیں۔
انہوں نے صائمہ اور اپنی علیحدگی سے متعلق خبر کو بیہودہ اور گھٹیا قرار دیتے ہوئے اس بات پر بھی خدا کا شکر ادا کیا کہ ان کے اور ان کی اہلیہ کے درمیان اچھے تعلقات قائم ہیں۔
انہوں نے خبر شائع کرنے والے ’اردو ڈاٹ کام‘ اور’راز رنگ‘ کے خلاف بھی کارروائی کرنے اور عدالت جانے کا اعلان کیا۔
فلم ساز کا کہنا تھا کہ اگر ان اداروں نے اپنی خبروں میں معافی نہیں مانگی تو وہ ان کے خلاف ایکشن لیں گے۔
قریبا 2 منٹ دورانیے کی اس ویڈیو میں ان کے ساتھ اہلیہ صائمہ بھی موجود تھیں، جو انتہائی خوشگوار موڈ میں دکھائی دیں۔
سید نور کا کہنا تھا کہ اگرچہ صائمہ انتہائی کم سوشل میڈیا استعمال کرتی ہیں، تاہم وہ اپنے حوالے سے جھوٹی خبر شائع ہونے پر پریشان ہیں، اور وضاحت کرنا چاہتی ہیں۔
صائمہ نے اپنی علیحدگی اور طلاق سے متعلق خبر پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انہیں اس خبر سے بہت تکیلف پہنچیں۔
صائمہ نے بھی اس بات پر خدا کے شکرانے ادا کیے کہ ان کے تعلقات اچھے ہیں، ساتھ ہی انہوں نے امید ظاہر کی کہ آئندہ بھی وہ بہت خوش رہیں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں